soal hati

Apa yang boleh aku katakan, ini semua soal hati. Hari demi hari macam-macam aku nampak. Kalau dulu aku cuma dapat perhati je orang lain bahagia dengan roommate mereka, kali ini aku dah dapat merasainya. Yeayy *Tangan dikayuh keatas* 

Soal hati juga bila mana amat sukar rasanya melupakan orang yang pernah hadir menyayangi diri ini. Yang dah pergi memang terus pergi, tapi masalahnya abg pun kenapa pergi? :( Mesej tak berbalas telefon tak berangkat chat tak ditengok. Hmm kadang-kadang rasa jugak lah yang aku ni diperlukan bila mereka susah je bila senang campak buang je.

Paling berkait dengan hati, dahla minggu exam tapi result yang ada agak mengecewakan. Oh osha. Tambah kecewa lagi ni bila buang free free je markah java tu. Haizz.. Ujian ujian. Mulut kata redha hati? Erm terkilan bukan main. Petanda ni petanda banyak dosa kot.. 

So ubat hati untuk kali ni, yukk layankan Betul ke Bohong dengan Maharaja Lawak Mega,, hehehe... Fall in love with Ajak Shiro :* :P

0 lemonade mouth: