anual grand meeting (AGM)

anual grand meeting
cik N yg kiut miut :P

Hi. Hey. Assalamualaikum. Heeeeee *buat muka comel sikit* actually aku baru je, erm... tak berapa nak baru la... pukol 12 tadi dah balik pun. Pertama kali ni dalam hidup aku ikut AGM.  So kira Kelab K ni lah aku "pecah dara" untuk AGM. HAHA.

Tema untuk malam ni "Masquerade Mask". Tapi... Aku sedikit kecewa lah jugak sebab imiginasi aku terlalu tinggi melangit sehingga menyebabkan hatiku ini terluka. HAHA. Ingatkan masa daftar pun semua dah pakai mask masing-masing tapi hmp sampai ke sudah tak pakai pun. Apa pun tak boleh !

Tapi tapi tapi ! Kekecewaan ku terubat pabila dapat bergambar dengan sang pujangga pujaan hati. mihmih :)

comel kan kami ? HAHA

Apa-apa pun, everything gonna be okay :) Makanan sedap pun sedap. Rasa berbaloi la ikut AGM ni. Nak tahu menu dia ? Nyum nyum. Jangan terliur ea. HAHA. Menunya adalah... Nasi minyak + Ayam masak merah + Pajeri nenas + Papadom + Tembikai + Cocktail. 

So secara keseluruhannya, AGM OK. Mungkin lepas ni aku akan dapat merasai lagi aktiviti-aktiviti macam ni. InsyaAllah. Sebenarnya dari aktiviti luar macam nilah kita dapat belajar benda-benda baru cuba apa yang kita tak pernah cuba. Eh sebelum terlupa, kita dapat cabutan bertuah *buat muka comel lagi sikit* :D 

~ 0775 ~

Itu jelah kot. Haa satu pesanan, kalau lah anda jenis yang pemalu macam aku ni. Heh. Jangan takut jangan malu untuk hadiri apa-apa program. Biar kita diam biar kita rasa kekok sekejap, tapi seronoknya anda boleh rasa dengan memerhati telatah orang-orang di sekeliling anda. Macam-macam perangai yang pasti buat anda tersenyum. #Pstt... Asal gambar blur haa ? Aku: Identiti dirahsiakan :P

Masquerade Girls *Aucakk*

Teman semeja bulat *Nyum nyum*

0 lemonade mouth: